fredag 10. februar 2012

Stripe Study sjal

Jeg har strikket Stripe Study sjal, mønster av Veera Välimäki.
Falt helt for dette asymmetriske designet, og selv om det kun var rillestrikk var det faktisk gøy å strikke med sine forkortede rader etc.

Har brukt kun garn fra lageret.
Sort kauni hadde jeg i hele nøster, mens resten er kun rester fra andre prosjeter.
12 forskjellige mønsterfarger, en salig blanding av Finull, Pt2, Blåfjellgarn og Tove.

Sjalet er strikket på pinne 4 og veier totalt 226 gram. 

Sjalet er kjempestort og deilig, og jeg er superfornøyd.
Neste Veera sjal er under planlegging... 







4 kommentarer:

  1. Wow for et lekkert sjal - Både mønster og farger gjør meg glad. Dette bare må inn på prioriteringslista et eller annet sted =)

    SvarSlett
  2. Kjempefint sjal, nå ble listen min over hva jeg har lyst til og strikke :)
    Må bare kommentere juniors fine nordlandskofte!

    SvarSlett
  3. Utrolig stilig sjal!!! Fantastiske farger (og stort...!)

    SvarSlett

Kjempekoselig om du vil legge inn en kommentar.
Har dessverre måttet legge inn ordbekreftelse etter problem med spam, men håper det går greit likevel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...