tirsdag 24. januar 2012

Tidlig ute med julegavene i år

Så er jeg jaggu igang med årets julegaver.

Deilig genser i Nepal, et fantastisk deilig garn i 65% ull og 35% alpakka.
Strikket størrelse ca 4-5 år. En del smalere enn mønsteret skulle tilsi,
men nå har jeg jo strikket mønsteret et par ganger før og har erfart at den er litt vid.
Genseren veier 296 gram, og jeg har nå strikket opp 1244 gram i ferdige prosjekter denne måneden.

Nå legges denne pent opp på loftet og får ligge der en stund før vi pakker julegavene, 
da skal denne sendes til Belfast.





Og når vi er inne på Belfast, så heter faktisk mitt neste prosjekt Belfast Hoodie.
Det skulle være mitt mesterskapsprosjekt under håndball-EM.
Men jeg ligger dessverre litt dårlig an, hvis ikke mesterskapet er utvidet med en uke eller to.
Men jeg skal henge i litt, for jeg gir ikke opp så lett:



2 kommentarer:

  1. Det må jeg si! Julegaver allerede ;) Men det er virkelig en fin gensermodell, liker striper...

    SvarSlett
  2. Mange fine gensere og votter du har laget. Imponerende at du også allerede har julegaver feridg! :)

    SvarSlett

Kjempekoselig om du vil legge inn en kommentar.
Har dessverre måttet legge inn ordbekreftelse etter problem med spam, men håper det går greit likevel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...