tirsdag 31. januar 2012

Mere januarstrikk

Siste januarinnspurten har resultert i flere ferdige produkter...

En jakke, Belfast Hoodie... Strikket i Heavens hand wool classic på pinne 4,5
Jakken mangler fortsatt de fleste knappene, da de ikke er kjøpt inn ennå :)

Jakken veier (uten knapper) 682 g.

Denne var mitt bidrag til Håndball-EM strikk. Og kom i mål i siste time.



En ribbestrikket lue er også strikket i Nepal på pinne 4,5
Lua veier 86 gram og er mitt bidrag til Luealongen for januar på Hobbyboden.



Et par tovete tøfler av enkleste sort 
er mitt januarbidrag til Topp til Tå alongen, hvor januartema var "tær".
Hadde tenkt å lage musetøfler av dem, men syntes ikke fargen passet helt til det.
Men det var iallefall en som var interessert og lurte på om de var til han :)

Strikket i Pt3 på pinne 6 (dermed også en del av Jumbo Januar).
Veier 53 gram.


Og dermed passerte jeg over 2 kilo strikket i januar.
Og har ikke kjøpt ett eneste gram med garn.
Det er vel ikke verst? Jeg er iallefall fornøyd.
Men det skal adskillig mere til før det synes på lageret :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempekoselig om du vil legge inn en kommentar.
Har dessverre måttet legge inn ordbekreftelse etter problem med spam, men håper det går greit likevel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...