onsdag 21. september 2011

Farvel til flekkene

Som jeg har fortalt om på tidligere blogger er jeg en Buzzador.
Det betyr at jeg tester varer helt gratis mot at jeg rapporterer tilbake hva jeg selv (og de andre jeg har Buzzet med) synes om produktene.

Jeg får som regel en del vareprøver selv i tillegg til noe for å dele ut til andre.

I dag hentet jeg en hel eske med Vanish-produkter som jeg skal teste ut, inklusive vareprøver som jeg vil dele med 10 andre. Det er forskjellige flekkfjerningsprodukter, både for å ha i vaskemaskinen, som forbehandlinger eller for å fjerne flekker fra tepper og møbler etc.
Og med 3 barn i huset tror jeg dette er produkter som kommer godt med.
Har tilogmed spart noen flekker (bra unnskyldning?) til varene skulle komme, hehe.

Sånn ser kjøkkenbenken vår ut akkurat nå (og ikke alt kom med på bildet):


Har du lyst til å teste varer og tjenester helt gratis?
Jeg har registrert meg som buzzador på www.buzzador.com og foreslår att du også gjør det!
Som buzzador får du prøve nye produkter og tjenester gratis.

Hvor lang tid det går før du kommer med i din første kampanje kan variere fra noen uker opp til noen måneder, avhengig av hvordan profilen din passer inn i de kommende kampanjene.

Når det finnes mulighet til å komme med i en kampanje får du beskjed via mail.

(mitt brukernavn som buzzador er GryHege):

Hvis du vil vite mer før du bestemmer deg kan du klikke på denne lenken

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempekoselig om du vil legge inn en kommentar.
Har dessverre måttet legge inn ordbekreftelse etter problem med spam, men håper det går greit likevel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...